تصاویر منتخب
بانک صادرات ایران؛ مشتریمدار؛ پاسخگو
نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان و مخاطبان بانک صادرات ایران در کمترین زمان با پاسخگویی همراه میشود.
به گزارش روباطعمومی بانک صادرات ایران، با راهاندازی سامانه فواد128 و امکان ارتباط مشتریان و مخاطبان بانک صادرات ایران برای مطرح کردن مشکلات و دغدغههای ارئه خدمات، پاسخگویی در کمترین زمان ممکن برای جلب رضایت مشتریان محترم بانک با تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات به سرعت بیشتری در حال پیگیری است.
ارتقای سامانههای بانکداری غیرحضوری از جمله سپینو و سایر درگاههای بانکداری الکترونیک و ارتقای زیرساختهای سیستمی در بانک صادرات ایران، امکان دریافت خدمات بانکی با قابلیتهای پیگیری و آنلاین خدمات فراهم است.
بانک صادرات ایران به دنبال تداوم شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» رضایتمندی مشتریان را همچنان پس از هفت دهه خدمت در اولویت کارهای خود قرار داده است.




مگر قویتر از فرزین پیدا نمیشود
بانک صنعت و معدن حامی زنان
کفایت سرمایه بانک مهر
قرضالحسنه برکت ایجاد میکند
تمدید ریاست علیرضا معرفت
انضباط مالی رهیافت بانک صادرات



