تصاویر منتخب
دعوت مشتریان به مشارکت در نظرسنجی با موضوع رضایتمندی از خدمات بانک اقتصادنوین
بانک مرکزی در آستانه برگزاری همایش «صیانت از مشتریان بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی»، میزان رضایت مشتریان از بانکها را طی یک نظرسنجی به رای عمومی گذاشته است.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نظرسنجی رضایتمندی مشتریان با هدف دریافت ارزیابی آنها از رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیک و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است.
نتایج حاصل از این نظرسنجی نیز یکی از مبانی انتخاب 3 بانک یا موسسه اعتباری برتر در حوزه صیانت از مشتریان خواهد بود.
بر این اساس از مشتریان محترم بانک اقتصادنوین تقاضا میشود با شرکت در این نظرسنجی، پاسخ خود به سوالات مطرح شده را ثبت کنند.




مگر قویتر از فرزین پیدا نمیشود
بانک صنعت و معدن حامی زنان
کفایت سرمایه بانک مهر
قرضالحسنه برکت ایجاد میکند
تمدید ریاست علیرضا معرفت
انضباط مالی رهیافت بانک صادرات



