تصاویر منتخب
دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی
بانک دی در راستای اجرای سیاستهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی از مشتریان خود دعوت میکند تا در نظرسنجی طرح صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری که از سوی بانک مرکزی اجرا میشود، مشارکت کنند.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، این نظرسنجی که با هدف سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا میشود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدماترسانی دارد.
مشتریان گرامی میتوانند برای شرکت در این نظرسنجی تا تاریخ 15 دیماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://www.cbi.ir/survey/34066.aspx میزان رضایتمندی خود را از خدمات بانک دی ثبت کنند.




مگر قویتر از فرزین پیدا نمیشود
بانک صنعت و معدن حامی زنان
کفایت سرمایه بانک مهر
قرضالحسنه برکت ایجاد میکند
تمدید ریاست علیرضا معرفت
انضباط مالی رهیافت بانک صادرات



