تصاویر منتخب
لزوم تمرکز بر برنامههای بازاریابی جهت تحقق اهداف
در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی و رونق صنایع دستی، تفاهمنامه راهبردی میان بانک سینا و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا شد.
به گزارش روابطعمومی بانک سینا، این تفاهمنامه با حضور حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، سید رضا صالحی امیری، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی اصغر شالبافیان، رئیس مرکز سرمایهگذاری و امور اقتصادی وزارت میراث فرهنگی به امضا رسید و طرفین بر لزوم بهرهمندی از ظرفیتها به منظور حفاظت از میراث فرهنگی و ایجاد ارزشافزوده در حوزه گردشگری و صنایع دستی تأکید کردند.
مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با اشاره به ظرفیتهای گسترده گردشگری در کشور اظهار کرد: ایران به واسطه تنوع جغرافیایی و تاریخی، از پتانسیل بالایی برای توسعه صنعت گردشگری برخوردار است و بانک سینا با رویکرد حمایت از طرحهای توسعهای، آمادگی خود را برای حمایت از این صنعت اعلام میکند.
ابدالی همکاری این دو نهاد را منشاء همکاریهای بیشتر برای ارائه بهتر خدمات و کمک به طرحها و برنامههای دولت در راستای حفظ میراث فرهنگی کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام، الگویی برای جذب سرمایه در حوزههای فرهنگی و گردشگری کشور باشد.
گفتنی است هدف از این تفاهمنامه، احیای بناهای تاریخی، ارتقای استاندارد موزهها، حمایت از اشتغالزایی و تقویت صنایعدستی اعلام شده است. این همکاری، گامی مؤثر در جهت توسعه پایدار گردشگری و استفاده بهینه از ظرفیتهای تاریخی و فرهنگی کشور بهشمار میرود.
به گزارش روابطعمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات صورتگرفته در راستای اجرای برنامهها و اهداف، بر لزوم تداوم این روند تأکید کرد و اعلام داشت که ارزیابی عملکرد مناطق در پایان آذرماه سال جاری انجام خواهد شد.
ابدالی در ادامه گفت: این نشست با هدف همافزایی، بهبود فرآیندها و تسریع در تحقق اهداف بانک برگزار شده و انتظار داریم همه مدیران و همکاران با همدلی و همکاری گامهای مؤثری در مسیر پیشرفت بردارند.
چنگیز مروج، نائبرئیس هیئتمدیره و قائممقام بانک سینا نیز در این جلسه، با تأکید بر اهمیت تحقق سیاستها و برنامههای بانک، خواستار تعامل بیشتر همکاران با مشتریان و همچنین تمرکز بیشتر مدیران مناطق و تشدید اقدامات در مسیر دستیابی به اهداف شد.
همچنین اکبرجلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب نیز با تشریح اقدامات انجامشده مناطق، به تدوین نظام جامع بازاریابی اشاره کرد و خواستار مشارکت فعال همه همکاران مناطق در این حوزه شد.
در ادامه مدیران مناطق در این جلسه گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و میزان موفقیت در دستیابی به اهداف در شاخصهای مختلف همراه با نیازمندیها و چالشهای پیشرو را اعلام کردند. همچنین برنامهریزیهای انجامشده برای تحقق حداکثری اهداف سازمانی در ماههای پیشرو، توسط مدیران مناطق تشریح شد.