تصاویر منتخب
تقویت همافزایی و ارتقای بهرهوری در موسسه اعتباری ملل
جمالی، مدیر موسسه اعتباری ملل، به همراه هیأت همراه خود، روز پنجشنبه ۴ دیماه، سومین سفر استانی خود را به اهواز انجام دادند.
این سفر که ادامه سلسله بازدیدهای استانی هیأت سرپرستی موسسه بهمنظور تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهرهوری سازمانی بود، فرصتی ارزشمند برای گفتوگوی مستقیم با همکاران شعب و مشتریان موسسه در اهواز فراهم آورد.
در این سفر فشرده، جمالی با حضور در شعب شریعتی (٣٧٠)، گلستان (٣٣٥)، زیتون (٢٩٦) و کیانپارس (٥١٤) و نیز واحدهای ستادی، به دیدار و گفتوگو با همکاران خود پرداخت.
در این دیدارها، همکاران موسسه فرصت یافتند تا نظرات و پیشنهادات خود را مستقیماً با جمالی در میان بگذارند.
همچنین جمالی و هیأت همراه به بررسی چالشها و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای مؤثری برای ارتقای بهرهوری و جذب مشتریان جدید مطرح کردند.
این دیدارها نه تنها فضای صمیمی و سازندهای میان مدیریت و همکاران ایجاد کرد، بلکه فرصتی برای دریافت بازخوردهای ارزشمند و بررسی راههای بهبود عملکرد در شعب مختلف فراهم آورد.
جمالی در این دیدارها، تأکید کردکه نظرات و پیشنهادات همکاران بهعنوان یکی از ارکان اصلی پیشرفت موسسه همواره در اولویت قرار دارند.
مدیر موسسه اعتباری ملل اشاره داشت که هدف موسسه ملل همواره ارائه بهترین خدمات بانکی و مالی به مشتریان است. این نوع ارتباط مستقیم و سازنده میان مدیریت و همکاران، به تسریع در رسیدن به اهداف موسسه و بهبود کیفیت خدمات بهویژه در سطح شعب کمک خواهد کرد.
در بخش دیگری از صحبتها، جمالی به اهمیت جذب منابع و مشترییابی تأکید کرد و افزود که در دنیای امروز، یکی از ارکان اصلی پیشرفت موسسات مالی، توانایی تجهیز و جذب منابع جدید و جذب مشتریان وفادار است.
وی بر لزوم توسعه استراتژیهای نوین برای جذب مشتریان و گسترش پایگاه مشتریان تأکید کرد و گفت: باید با ارائه خدمات متنوع، باکیفیت و مورد نیاز مشتریان همواره در جستوجوی فرصتهای جدید برای جذب منابع و مشتریان باشیم. این امر نه تنها باعث تقویت پایههای مالی موسسه میشود، بلکه در درازمدت به افزایش توانمندیهای رقابتی موسسه کمک خواهد کرد.
مدیر موسسه اعتباری ملل، بر توانمندیهای بالای موسسه ملل تأکید کرد و اشاره نمود که داراییهای ارزشمندی داریم، اما مهمترین سرمایه موسسه منابع انسانی آن است. ایشان تصریح کردند که همه نیروهای موسسه باید در راستای مشتریمداری، ایجاد ارزش و جذب منابع و بازاریابی فعالیت کنند.
او، جوان بودن منابع انسانی موسسه را یک نقطه قوت بزرگ دانست و عنوان کرد: جوان بودن نیروها برای ما یک سرمایه ارزشمند است، و این سرمایه در طراحی و خلق موفقیت، نگاه تحولی و نوآورانه موسسه و تأمین اهداف بزرگ آن نقش کلیدی دارد.
در پایان، جمالی خاطرنشان کرد که سفرهای استانی ابزار مؤثری برای برقراری ارتباط نزدیکتر بین مدیریت و همکاران در سراسر کشور است.
وی افزود: این دیدارها نهتنها موجب همافزایی بیشتر در موسسه میشود بلکه به ارتقای بهرهوری نیز کمک خواهد کرد.




مگر قویتر از فرزین پیدا نمیشود
بانک صنعت و معدن حامی زنان
کفایت سرمایه بانک مهر
قرضالحسنه برکت ایجاد میکند
تمدید ریاست علیرضا معرفت
انضباط مالی رهیافت بانک صادرات



