موضوعات

تبلیغات

تصاویر منتخب

فرحی : جذب مشتریان با تکریم و تقویت تعامل، اولویت اصلی بانک سپه است

      یکشنبه بیست و سوم شهریور ۱۴۰۴

بانکدار آنلاین رئیس هیأت‌مدیره بانک سپه در نشست مشترک با مدیران و رؤسای شعب منطقه چهار تهران، بر اهمیت نقش مناطق به‌ ویژه استان تهران در بهبود شاخص‌های کلان عملکردی بانک تأکید کرد.

به گزارش بانکدارآنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سپه، خسرو فرحی در این نشست اظهار داشت: تهران به‌ عنوان قلب شبکه بانکی کشور، جایگاه ویژه‌ای در تحقق اهداف کلان بانک دارد و هم افزایی همکاری واحدهای صف و ستاد می‌تواند زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان را فراهم کند.

وی با اشاره به تجربه موفق بانک سپه در تعامل با مشتریان کلان و بزرگ، افزود: طی سال‌های گذشته با خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان کلان، توانسته‌ایم آنان را به مشتریان وفادار بانک سپه تبدیل کنیم. این تعامل دوسویه باید با برنامه ریزی هدفمند همچنان حفظ و تقویت شود.

فرحی تأکید کرد: در شرایط کنونی، یکی از اولویت‌های مهم مناطق، تکریم ارباب‌رجوع و بازگرداندن سپرده‌گذاران کوچک به چرخه تعامل با بانک است. در کنار آن باید با جذب منابع خرد، توان بانک در تأمین مالی و ارائه خدمات گسترده‌تر افزایش یابد.

براساس این گزارش، در ادامه این نشست، دو تن از رؤسای شعب به نمایندگی از ۱۰۰ شعبه منطقه چهار تهران، مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. مدیران ستادی حاضر نیز متناسب با حوزه‌های تخصصی خود پاسخ‌گوی این مسائل بودند و بسیاری از موضوعات مطرح ‌شده به‌ صورت مستقیم برطرف شد.


تبلیغات

تازه ترین مطالب

لیست تمام مطالب

تبلیغات

مطالب پر بازدید

مطالب منتخب بانکی


 RSS