تصاویر منتخب
انتقاد از بی توجهی شرکت گلدیران برای ارایه خدمات پس از فروش
شرکت گلدیران علیرغم الزام قانونی برای انجام خدمات پس از فروش با گذشت ۷۲ ساعت پاسخگو نیست.
شرکت گلدیران بر اساس الزامات قانونی موظف است نسبت به ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود در اولین فرصت اقدام نماید اما بر اساس مستندات موجود این اتفاق در مرکز استان مازندران انجام نمیشود.
یکی از خبرنگاران ما که پس از سوختن کولر گازی منزلش بر اثر نوسانات برق مجبور به خرید کولر گازی جدید شده اکنون ۷۲ ساعت است از طریق سایت گلدیران و تلفنی خواستار اعزام نصاب برای نصب کولر گازی شده است که نصاب تعیین شده نه تنها مراجعه نکرده بلکه از پاسخ دادن نیز امتناع می ورزد.
شرکت گلدیران هم در هر بار پاسخ به این که پیگیری میکنیم اکتفا دارد.
انتظار است سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت و دستگاه های نظارتی به جهت آنکه ناترازی در این بخش ها هم ایجاد نشود جدی با شرکت های متخلف برخورد نمایند.