موضوعات

تبلیغات

تصاویر منتخب

تأكید مدیرعامل بانك مشترك ایران–ونزوئلا بر تحول، رضایت مشتری و بهره‌مندی از فناوری

      دوشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۴

بانکدار آنلاین مدیرعامل بانک مشترک ایران–ونزوئلا در نخستین جلسه هیأت عامل بر آغاز فصلی تازه در مسیر تحول سازمانی، تمرکز بر رضایت مشتری، شفافیت، استفاده هوشمند از فناوری و تسریع در امور بانکی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مشترک ایران-ونزوئلا، نخستین نشست هیأت عامل بانک مشترک ایران-ونزوئلا در سال جاری، با حضور محمد قضائی مدیرعامل و رئیس هیأت عامل بانک، حبیب احمدی عضو هیأت مدیره، مهدی رجبی عضو هیأت عامل و سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی، خانم نهالبار عضو هیأت عامل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و محمد پورقربان رئیس حوزه مدیریت و روابط عمومی و دبیر جلسات هیأت عامل برگزار شد.

در این جلسه، محمد قضایی مدیرعامل و رئیس هیأت عامل بانک با اشاره به ضرورت تقویت عملکرد داخلی، بر لزوم توجه کامل هیأت عامل به تمامی امور بانک تأکید کرد و رضایت مشتریان را اصلی‌ترین شاخص موفقیت دانست. او همچنین بر اهمیت تسریع در انجام امور جاری، شفافیت در گزارش‌دهی و تصمیم‌گیری سریع و مؤثر در سطوح مختلف مدیریتی تأکید کرد.

قضائی، آموزش مستمر و توانمندسازی کارکنان را زمینه‌ساز ارتقای کیفیت خدمات عنوان کرد وی افزود:

باید از ظرفیت‌های انسانی و دانشی موجود برای حرکت به‌سوی بانکی هوشمند استفاده شود.. شناسایی به‌موقع بحران‌ها و مدیریت آن‌ها، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، و تقویت روحیه تیمی و همکاری میان واحدهای بانک از مهم‌ترین الزامات دوران پیش‌رو است.

رئیس هیأت عامل بانک همچنین عبور از عملکرد جزیره‌ای و حرکت به‌سوی کار گروهی هماهنگ و هم‌افزا را از دیگر سیاست‌های کلیدی هیأت عامل برشمرد و خاطرنشان کرد: بانک مشترک ایران–ونزوئلا در مسیر نوسازی و ارتقای عملکرد خود قرار گرفته و این مسیر تنها با انسجام، برنامه‌ریزی دقیق و همراهی همه‌جانبه مدیران و کارکنان محقق خواهد شد.

در ادامه جلسه، به موضوعات مطرح در دستور کار رسیدگی شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.


تبلیغات

تازه ترین مطالب

لیست تمام مطالب

تبلیغات

مطالب پر بازدید

مطالب منتخب بانکی


 RSS