تصاویر منتخب
تأكید مدیرعامل بانك مشترك ایران–ونزوئلا بر تحول، رضایت مشتری و بهرهمندی از فناوری
مدیرعامل بانک مشترک ایران–ونزوئلا در نخستین جلسه هیأت عامل بر آغاز فصلی تازه در مسیر تحول سازمانی، تمرکز بر رضایت مشتری، شفافیت، استفاده هوشمند از فناوری و تسریع در امور بانکی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مشترک ایران-ونزوئلا، نخستین نشست هیأت عامل بانک مشترک ایران-ونزوئلا در سال جاری، با حضور محمد قضائی مدیرعامل و رئیس هیأت عامل بانک، حبیب احمدی عضو هیأت مدیره، مهدی رجبی عضو هیأت عامل و سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی، خانم نهالبار عضو هیأت عامل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و محمد پورقربان رئیس حوزه مدیریت و روابط عمومی و دبیر جلسات هیأت عامل برگزار شد.
در این جلسه، محمد قضایی مدیرعامل و رئیس هیأت عامل بانک با اشاره به ضرورت تقویت عملکرد داخلی، بر لزوم توجه کامل هیأت عامل به تمامی امور بانک تأکید کرد و رضایت مشتریان را اصلیترین شاخص موفقیت دانست. او همچنین بر اهمیت تسریع در انجام امور جاری، شفافیت در گزارشدهی و تصمیمگیری سریع و مؤثر در سطوح مختلف مدیریتی تأکید کرد.
قضائی، آموزش مستمر و توانمندسازی کارکنان را زمینهساز ارتقای کیفیت خدمات عنوان کرد وی افزود:
باید از ظرفیتهای انسانی و دانشی موجود برای حرکت بهسوی بانکی هوشمند استفاده شود.. شناسایی بهموقع بحرانها و مدیریت آنها، بهرهگیری از فناوریهای نوین، و تقویت روحیه تیمی و همکاری میان واحدهای بانک از مهمترین الزامات دوران پیشرو است.
رئیس هیأت عامل بانک همچنین عبور از عملکرد جزیرهای و حرکت بهسوی کار گروهی هماهنگ و همافزا را از دیگر سیاستهای کلیدی هیأت عامل برشمرد و خاطرنشان کرد: بانک مشترک ایران–ونزوئلا در مسیر نوسازی و ارتقای عملکرد خود قرار گرفته و این مسیر تنها با انسجام، برنامهریزی دقیق و همراهی همهجانبه مدیران و کارکنان محقق خواهد شد.
در ادامه جلسه، به موضوعات مطرح در دستور کار رسیدگی شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.